vineri, 19 iunie 2009

Reverie

Nu-mi dau inca seama ce anume ma face in ultima vreme sa fiu bagat in priza, o escala e o treapata superioara de energie cauzata de loup al testosteronului, sau poate pentru simplul fapt ca ma gandesc la o gramada de lume.La cum as putea sa-i ajut, la cum as putea sa fiu mai aproape de ei, la cum as putea sa-i fac sa inteleaga ca tin la ei.Veti spune ca la varsta mea, intrebarile astea existentiale sunt cam infantile, dar eu cred ca ne guverneaza si ne dirijeaza toata viata.In ciuda formarii unei personalitati puternice sau nu, mereu vom incerca pentru anumiti oameni, sa ne cizelam personalitatea astfel incat sa se poata integra in a celorlalti.
Nu am de gand sa ma schimb pentru nimeni si nimic, dar da, am de gand sa fac compromisuri pentru oamenii la care tin, pentru oamenii pe care-i respect si care ma ajuta.Pentru ca, imi dau seama ca, inca mai sunt astfel de oameni in viata mea.
Te-am pierdut si pe tine, si?Ok, vina mea totatala, dar ma regenerez....

Niciun comentariu: