marți, 30 iunie 2009

Din nou despre ceea ce suntem cand nu suntem

Vi s-a intamplat vreodata sa aveti impresia ca traiti in imponderabilitate?
O imponderabilitate apasatoare, fara sa stiti de ce, aveti impresia izvorata din subconstient ca trebuie sa faceti ceva si totusi nu stiti ce...
Cam asa ma simt eu acum, este ceasul 02.09 si inca nu stiu ce am de facut azi, stiu cu siguranta ce am de facut maine.Pentru ca am ajuns in Bucuresti asa de tarziu, nu mi-am dat inca seama ca tot ceea ce trebuie facut este de facut maine si nu astazi.Mai grav ar fi faptul ca nu stiu daca pot rezolva toate probleme intr-o singura zi, nu stiu daca as putea sa fac in asa fel incat sa fie toata lumea fericita si apoi la sfarsitul zilei sa ma declar si eu insumi fericit.
Va intrebati probabil ce am de facut, asta n-am cum sa va spun, tot ceea ce trebuie sa stiti este ca ceea ce voi face maine s-ar putea sa-mi dicteze o buna parte din viata:)
Alegerea corecta sunt constient ca o fac, dar adevatele lucruri care vor dicta la sfarsit sunt asteptate in mai putin de-o luna.
Daca nu reusesc nu stiu ce am sa fac...ramane de vazut, insa daca am sa reusesc sa duc la bun sfarsit ceea ce mi-am propus exact acum un an am sa am curajul din nou sa scot capul in lume:)
Iar alte capete or sa cada....;)

Niciun comentariu: