luni, 29 iunie 2009

Oups!

Hello people! I'm alive! Trebuie sa fac cumva sa raspund la toate provocarile care mi-au fost "planuite" intr-un mod sau altul, in ultima vreme.In primul rand examenul de bac,pur si simplu ma epuizeaza,nu probele in sine,ci asteptarea zilei cu pricina.(Tocmai de asta nu prea apuc sa scriu pe blog,cred ca e o scuza cat se poate de true :P).
In al doilea rand,blog-ul.Cumva ma stradui sa nu ma ia valul.Vorbeam cu Radu,ma atentiona sa nu ma las cuprinsa de mrejele blogger-itului.Eh,e cam greu pentru un Sagetator sa nu exagereze,sa nu cada dintr-o extrema in alta.

Scriind,imi dau seama de ceva.O mostenesc pe mama.Sunt cu zicalele din popor,mi se par atat de adevarate incat nu ma pot abtine sa le exprim ori de cate ori am ocazia.(de data asta chiar am depus efortul de a nu scrie,pana acum,niciun proverb!).Si mi se pare cam penibil.Adica, avand numai 19 ani e cam caraghios sa folosesti limbaj moralizator,parabolic.Sa vorbesti doar din citate ca si cum ai avea atat de multa experienta, incat sa concluzionezi printr-un proverb.Mi-am recitit postarea anterioara si m-a pufnit rasul,chiar si aici,chiar si in vorbirea scrisa, vorbele de duh nu se lasa.Ma simt urmarita.
Dar,"in tot raul,fiind si un bine" (nu din nou!)as propune un concurs de proverbe/zicatori romanesti,cu caracter hilar.
Te bagi?!

Niciun comentariu: