luni, 1 iunie 2009

Lara Fabian-Je suis malade

Melodia este superba, vocea este magnifica si cantareata este...frantuzoaica:D
Maladia, v-ati prins provine din limba franceza si est une altération des fonctions de la santé d'un organisme vivant, animal ou végétal.
Sper ca ati inteles cam care-i treaba, nu am de gand sa fac vreo tauxonomie a maladiilor, pentru ca as incarca toata pagina celor de aici.Am sa vreau sa discut despre maladiile care ne fac sa fim bolnavi in sensul metaforic al cuvantului, si anume care ne fac sa fim atat de axati pe un subiect, o persoana sau pe un principiu.
Cu totii avem o maladie din asta, se mai numeste "pitic pe creier", pasarica, etc. nu intram in detalii.Maladiile astea nu se pot trata, sunt atat de virulente, sunt atat de active in mediul fiziologic incat tin de patologia lucrurilor orinare ale vietii.Sunt lucrurile care ne fac viata picanta intr-un anume fel.Spre exemplu maladia mea, infara de domeniul de activitate, este legata de psihologia oamenilor, e drept este o ramura a medicinei:DIn principiu, totalitatea comportamentelor psihice se pot clasa in 4 mari tipuri. Astfel de clasificari au fost facute de "n"personaje ale vietii din domeniul psihologie, artei, medicinei si multor alte sectoare.Cel mai interu om ar avea un pic de defecte si calitati din toate, asa ceva ar inseamna o perfectiune din punct de vedere social, comportamental, psihologic si mai ales fiziologic....si, da.A-ti ghicit este absolut imposibil sa gasiti intr-o viata de om o asa persoana.
Partea frumoasa a lucrurilor este ca putem sa accdedem spre starea asta, puteam sa incercam sa fim mai "rotunzi", cunosc vreo cateva persoane din astea.Sunt extraordinar de echilibrate, as vrea sa pot fi un tip mai echilibrat, mereu am cautat o cumpana a lucrurilor, mereu am vrut sa cred ca am si gasit-o.
Lucrurile din ultima vreme ma fac sa cred ca m-am inselat, dar hey: mai am o viata in care sa pot sa incerc sa iau putin de bine si de rau din toate.:)
Succes si voua:)
Si nu, n-am de gand sa scriu nimic de ziua copilului=))

Niciun comentariu: