miercuri, 17 iunie 2009

La inceput de drum....

10 lucruri fermecate si`o minune....
Da cam asa s-ar traduce ce vreau sa aduc pe blog, evident ca n-o sa vedeti cine stie ce broscoi care se transforma in print...Nu de alta, dar printesa care sa faca chestia asta e tocmai la Cluj, asa ca am sa ma limitez la imbratisarile, saruturile si mai ales opiniile ei scurte si la obiect.
Daca aveti nelamuriri, nu-i puteti accesa pagina pentru ca nu are niciuna,da e adevarat.Nu are nici hi5, nici myspace, facebook, netlog sau mai stiu eu ce prostie.Nu-mi spuneti cum am reusit sa o conving sa scrie pe blogul asta, cert este ca ne caracterizeaza, cel putin acum, entuziasmul fantastic de a avea un blog comun.De a putea sa va oferim o perspectiva ceva mai ampla asupra multor lucruri ce se vor ivi, sau pe care le vom considera acute, cronice sau pur si simplu banale.
Ramane mai presus de toate un blog....dar am tinut sa scriu aici chestiile astea pentru a impartasi un pic din impresia mea despre Anaidd.
Este evident faptul ca as mai fi putut ruga o mie de persoane sa scrie aici, este evident faptul ca nu am facut cea mai buna alagere pentru mult, fapt pentru care voi fi blamat, sau ignorat.Nu-mi pasa, blogul meu, deciziile mele.Dar pentru prima data, am sa le justufic: tipa este foarte inteligent, foarte simpla si totusi atat de complexa, cateodata inchisa intr-o carapace, cateodata citibila ca un blog.Trebuie doar sa stii sa cauti, si mai ales sa demosntrezi ca meriti;)
Mult respect pentru cine`mi citeste aberatiile, si mai mult respect si stima pentru cea care va scrie pe blog.
Asa ca Anaidd, iti tinem pumnii si pe blog, si la BAC si la admitere:)

Niciun comentariu: