luni, 14 decembrie 2009

Varsta e irelevanta

Citeam azi cate bloguri, in mod deosebit sunt niste pustioaice, se stiu ele, care scriu muuuult mai bine decat unii care se lauda cu un majorat deja sarbatorit.Nu este o regula, sa nu ma intelegeti gresit, dar vad ca varsta asta de 16 ani este sublima.Ciudat, ele reusesc sa fie mai constiente decat noi, reusesc sa gandeasca mai analitic, mai profund si in acelasi timp mai simplu:).
Varsta asa-dar e irelevanta, asa cum niciodata nu te poti baza pe copilaria unui adult si nici pe maturitatea unui copil. Imprevizibila chestia asta. delicios de imprevizibila.
E adevarat ca in felul asta blogurile lor sunt mai greoaie, pentru ca sunt mai incarcate emotional, sunt mai complexe.Ii spuneam azi cuiva ca are un blog ca un desert, asta-l face delicios
Multe sunt momentele in care insa, in blogurile de 16 ani ma regasesc, culmea cred ca am ramas in stadiul ala.Nu stiu de cate ori imi spun "Da, cunosc sentimentul" dar asta simt,.
Toate blogurile voastre, pe care le citesc ma fac in primul rand sa simt ceva, nu neaparat sa gandesc.De asta-mi plac, pentru ca ma simt purtat pe fiecare consoana, si gadilat pe scoarta cerebrala de fiecare vocala. Fiecare postare e precum un dicton grecesc, inscris pe bazorelieful urechii mele.
Multumesc 16 ani:)

6 comentarii:

Monica spunea...

ai dreptate:)....
Multumesc pt trecerea pe la mine;))

Ciocolatika spunea...

Mda...sweet sixteen :D

. spunea...

varsta perfecta pt mine a fost de 16 ani. atunci am inceput sa scriu si sa desenez, pentru a ma descarca de 'valtoarea de sentimente'. varsta e irelevanta, dintr-un motiv simplu: fetele se maturizeaza mult mai repede, si din cate am observat, in zilele noastre traiesc anumite emotii mult mai devreme decat "timpul lor normal"

Oana Emilia spunea...

Cred ca e totusi relativ. Am dat peste niste bloguri (multe la numar) care nu spun nimic...
Noi am format un cerc (din care sper ca fac si eu parte) de bloguri destul de consistente si "delicioase" cum spui tu. :)

Salutari!

Lola. spunea...

mersi de apreciere si de vizita.o seara placuta. >:D<

Lola. spunea...

dragutza postare. ;)) stiu si eu cum e sa 'cunosti sentimentul'.mi se intampla si mie uneori.defapt,cred ca tuturor ni se intampla...