duminică, 13 decembrie 2009

Ati vazut cumva o fata?

E oare cineva care sa-mi poata da asa ceva macar...acum?
Cred ca ati recunoscut cu totii versurile, mai ultimul cuvant.Am imtrat in pana de 'idei" si asta tocmai din cauza faptului ca nu am mai vazut demult o idee din asta.Caracterizarea unei fete am facut-o, sau am incercat sa o fac intr-o postare trecuta si nu prea mi-a iesit.Eram din capul locului constient ca n-o sa fie floare la ureche, dar e cert ca stiu ce vrea.Nu stiu unde sa caut si nici nu stiu cum sa cer.Stiu insa ce vreau.O alta constanta ar fi aceea ca asa ceva nu se cauta, nu se cere, nu se adulmeca, etc. .
Pe de-o parte cred ca ar fi buna o pauza, da` ce-ar fi sa gasesc o fata si astfel o pauza?

3 comentarii:

. spunea...

suprinzator :) nu stiu de ce , dar m-a lasat fara cuvinte postarea de acum. m-a uimit foarte mult cum ai 'terminat' "sa gasesc o fata si astfel o pauza" uneori solutia rezonabila e sa ai rabdare. unele lucuri se intampla cand te astepti mai putin :-?

Ivi spunea...

*uneori cauti ceva cu atata pasiune incat nu iti dai seama ca ceea ce cautai era chiar langa tine..
**draguta postarea:)
***ai un mod interesant de a-ti surprinde sentimentele.
****ai spus insa ca nu prea ti-a iesit caracterizarea unei fete dar stii ce vrea. dar nu cred ca stii ce vrea,pentru ca defapt nici ea nu cred ca stie ce vrea.Doar o femeie puternica este capabila sa stie ce vrea.

p.s:sper sa-ti gasesti o fata;)

Lola. spunea...

hhh.iata acel 'cunosc sentimentul' despre care vorbeam.se pare ca si la tine pe blog il intalnesc...
eh,nu cred ca e imposibil sa gasesti o fata.si sa ai parte si de acea pauza.
anyway,good luck. (: