sâmbătă, 12 decembrie 2009

10

Toate`s 10
1-Ma duc in fiecare dimineata la toaleta cu 3 lucruri: cafeaua, tigarile si laptopul
2-Am cateodata impresia ca oamenii se uita ciudata la mine pe strada
3-Nu-mi place decat un anumit fel de Ciocolat(ik);)
4-Cand am draci gatesc toata ziua
5-Imi pocnesc degetele daca stau la curs aproape de catedra
6-Vars mereu ceva de pe masa la prima intalnire
7-Nu-mi place sa ma imbrac in alb (poate gasesc vre ciudata ca mine:))
8-Nu dansez daca ma invita o tipa sa o fac.
9-Imi bag mana-n par cand scriu
10-Mai am si alte 10 ciudatenii de care nu sunt constient.

10 comentarii:

Oana Emilia spunea...

E bine ca esti constient de astea :)))

Unknown spunea...

e foarte tare:)) cred ca oricine se ragaseste in cel putin una din toate astea:))...

. spunea...

:)) super. punctul 2 e ceva des intalnit.

Di spunea...

tare :)) imi place ciudatenia de la nr 1 :))

. spunea...

thank you :) un 'sentiment enigmatic'. e bine. sper :-?

Anonim spunea...

este bine ca te-ai limitat la un numar cu 2 cifre..

Di spunea...

da... ai putea sa imi imprumuti niste lumanari :)) E o idee bunaa :P

Marianita Cochiorca spunea...

Acum inteleg de ce ai incercat sa ma enervezi pe messenger(4)

Lola. spunea...

tu chiar mergi la baie cu cafeaua,tzigarile si laptopul?? :O :))
si eu am impresia aia.doar ca,la mine nu e doar o impresie.chiar asa e...
gatesti toata ziua?? :O mai fa o pauza :-s hhh.
mai ai mai multe,nu doar 10. :P

Bianca spunea...

E bine ca esti constient de ele....e mai nasol atunci cand poate ni se reproseaza sau pur si simplu ni se relateaza si ne contrazicem aiurea:P...toti avem ciudatenii...nenumarate:P