joi, 10 decembrie 2009

Praf de stele

In ultimele zile ma obsedeaza 2 melodii...Una dintre ele apartine celor de la Vita de Vie, "Praf de stele". Ce mi se pare genial la ea e ca atat de simpla si totusi spune atat de mult, e atat de rock si totusi atat de soft, Despot dar mi se pare un Robin Hood.
Cea de-a 2-a, ooo da:)), cum ar spune cineva:-"
Este de pe noul album al lui Spike:"Ramanem prieteni", melodia se numeste "90 sec de viata".N-am intalnit niciodata o melodie care sa sintetizeze asa de bine...viata.Ok, e o impresie caracteristica "artistilor" astia, dar este extraordinar de adevarata cateodata.
Ascultati-le, nu, nu vreau sa va dau link de youtube cu atat mai putin de trilulilu, detest site-ul ala~x(.
O zi buna:-h

3 comentarii:

Monica spunea...

Buna:)

pe prima o ador....

pe a doua...o voi cauta cat de curand, datorita tie...mi-ai starnit curiozitatea:P

O seara linistita!

Ciocolatika spunea...

Ooo daa Radu :>:>:> Spike huh? :D

Lola. spunea...

vita de vie sunt geniali :x despot e genial.si piesa praf de stele chiar e superba. ;))
pe mine in ultima vreme ma "bantuie" piesa TU de la spike.de cateva sapt o asc enorm de mult.de o gramada de ori.in fiecare zi.[mereu am faze de astea cu cate'o piesa.si pana la urma ajung sa ma scarbesc de ea.si sa n'o mai ascult luni de zile.] :))