miercuri, 4 noiembrie 2009

Sunturi arteriale care dreneaza spre...nimic

La un moment dat trebuie sa luam niste decizii, am mai vorbit despre asta.Probabil cele mai grele sunt cele care ne implica propria persoana, ceea ce se va alege de noi, cum, cand, in ce fel, si mai ales langa cine:)
Daca ne uitam pe harta minunatului, mirobolantului si nu in cele din urma, frumos:-@ Bucuresti, vom vedea ca din Piata Romana pana la Universitate putem ajunge pe jos.Toata lumea ia metroul, mie-mi place sa merg pe jos, sa vad blocurile alea interbelice, bucurestenii prea grabiti pentru a vedea ca langa ei circula, respira, oxideaza aerob alti oameni.Doua puncte de reper ale celor doua locusuri faimoase sunt, asa cum precum ati intuit Universitatea si cladirea A.S.E.-ului, nu stiu daca linia e tomai dreapta, dar e clar ca se intrec precum Soarele si Luna.
Succesiv, cateodata concomitent, studentii lor sunt pregatiti si nu prea...Alegeti deci sa faceti parte din cei care fac lumina sau intuneric, alegeti sa fiti studenti undeva doar pentru ca "se fac bani", sau alegeti sa faceti ceea ce considerati ca e natural sa faceti?
Voi ce-ati face?
Eu unul as da la Medicina, o data, si inca o data, si inca o data pana as pica intr-o filozofie Hipocratica.Tu-mi pari o tipa cu aspect de ASE si cu creier de Universitate...foloseste`ti creierul, celelalte vin si ele economic vorbind:)

2 comentarii:

Larisa spunea...

Ai un stil, mai mult sau mai putin evident, de a-ti manipula cititorii... Aproape ca as fi ales Universitatea, numai ca, lasand la o parte mesajul subliminal pe care incerci sa-l transmiti, as alege sa urmez o facultate in afara(poate o sa-mi indeplinesc visul la master...daca nu, macar am dreptul sa visez...)

Unknown spunea...

@Larisa:
Nu vreau deloc sa-mi manipulez cititorii, mi-am exprimat doar parerea.E drept ca-s preconceput oarecum in ceea ce priveste ASE-ul, dar daca ar fi meritat as fi recunoscut, chiar as fi recunoscut-o.Nu fara sa subliniez faptul ca-l urasc din toti ranunchii.Faculateea afara este mai bune, nu se face neaparat mai bine:)