marți, 24 noiembrie 2009

Inegalitati perfecte

Oamenii sunt devotayi inegalitatilor, asa cum de fiecare data incearca sa-si gaseasca echilibrul dintre yng si yang.Mereu vom fi atrasi de ceva, mereu vom vrea sa credem in ceva Este in natura omului sa vrea sa creada in ceva si sa reuseasca, eu mereu voi crede-n tine si mereu ma voi simti atras dipol-dipol de tine. Dar esti asa de departe, esti asa de tacuta, este asa de plastica. Si-mi aduc aminte ca-ti aveam asa de-a aproape apropierea, asa de tacut glasul si-asa de elastic trupul...Incerc acum sa-mi aduc aminte aspetele astea, si-mi dau seama ca incep sa se piarda-n neguri.Unii ar spune ca ma vindec, eu as spune ca mi-am pierdut inegalitatea perfecta...

5 comentarii:

şu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
şu spunea...

ştii tu...Platon spunea că sufletele pereche există...nu înceta să crezi în "egalităţi perfecte", sunt palpabile...go and feel it!

"tipa de la munte":p

Unknown spunea...

Salut.
Daca vrei sa castigi un domeniu pe un an plus hosting acum ai ocazia.
Am lansat un concurs pe blogul meu
Daca vrei sa participi si tu iti las aici un link
http://culmi.blogspot.com/2009/11/castiga-un-domeniu.html
Bafta

Anonim spunea...

Interesant.

. spunea...

Nimic nu se pierde, totul se transforma. Incep sa cred ca se aplica si la iubire. Exista inegalitatea. Just don't stop looking for it. Fiecare are un suflet pereche... Exact ca ying si yang. Imbinare perfecta.