marți, 17 noiembrie 2009

Gata, m-aaaam saturat

~x( Gata, m-aaaam saturat, stiti melodia.
In primu` rand cred ca a venit timpu` pentru o noua triere, si am sa o fac din radacini.
A venit timpul sa inveti ca nimeni, nimeni nu ma poate atinge si mai ales sa-mi puna cuvinte in gura.A venit timpul sa inveti ca prietenii nu-si fac unii altora asa ceva, pentru ca au incredere neconditionata unii in altii.Daca tu ai impresia ca eu am sa stau dupa fundul tau, cu toate fazele tale in care tie lene cateodata si sa raspunzi la telefon, cu fazele in care-mi spui ca el e mai inteligent, ca el face si drege, te inseli amarnic.Tinandu-l de mana n-ai sa te transformi in altceva decat intr-o speculanta, oricum imi dau seama ca erai.Nu-mi poti spune ca ma apreciezi pdoar pentru statutul meu, nu-mi spune ca ma tolerezi doar pentru ca stiu mai multe lucruri decat tine.Gata
Timpul numai are rabdare cu tine...
Numai vreau sa te vad, niciodata:)Si asta pentru binele amandurora.
Si chiar as vrea sa citesti chestia asta pentru ca mi-ai reduce din stress, oricum dreptul la replica nu ti-l acord.Nu, vreau sa fiu nesimtit, vreau sa fiu imatur si iresponsabil, asa-mi sta cel mai bine in situatii in care sunt implicate fetitele lu` tata ca tine.

Niciun comentariu: