luni, 16 noiembrie 2009

Intrebare...

Sper sa nu fur ideea nimanui, daca se dovedeste a fi asa, am sa va trimit la postarea originala:)
Am fost intrebat de-un consilier pe probleme juridice-administrative ziele astea cum gandeste o femeie?De fapt, intrebarea pleca de la imposibilitatea lui de a-si da seama ce anume desfemeieste o femeie, ce anume-i fura sarmul, delicatetea si ego-ul.
Ei bine, am sa tratez subiectele in mod vice-versa.Am putea de la inceput rezuma, spunand ca o femeie isi pierde calitatea asta in cazul extrem in care se opreste din a gandi.Dar acum, cum gandeste o femeie?
Nu cred ca e ceva mai complicat pe lumea asta, pe langa sentimentele de pura iratiune (iubire, ura), nu cred ca e ceva mai complicat de explicat, darami-te sa mai incerci sa le scrii pe un blog.Viata asta se invarte de fiecare data in jurul femeilor, toti barbatii graviteaza in jurul lor.Sunt sigur ca cei mai mari misogini sunt aceia carora li s-a demonstrat ca cea mai inculta femeie poate fi mai sarmanta decat cel mai musculos barbat.
Femeile, in mod clar si cert au o alta scara a valorilor cand vine vorba de a gandi.In primul rand gandesc mereu, sau cel putin incearca sa dea impresia asta, incearca mereu un veritabil exercitiu de cerebralitate.In exercitiul asta se imbina mai mereu valorile la care poate, nu vor renunta niciodata.Ambitia unei femei, daca exista, poate a o depasi cu mult pe a unui de succes om de a facere barbat, si asta pentru ca femeile gandesc mult mai logic, de multe ori e drep, si mult mai marsav.Abilitatea lor de a se strecura printre situatii este dezvoltat de atatia ani de cand barbatii tot le-au fost mai oficial sau nu in fata.
Recurg de multe ori la mersul acela, care mie, sincer, mi se pare complicat de organizat.Mi se pare delicat si totusi sigur, mi se pare ferm si totusi in voia unui brat:)
Bratul de cele mai multe ori le impinge la dezumanizare, la pierderea lor ca identitati frumoase si gingase.La acea parte a vietii care naste alte vieti...cum o fi oare sa stii ca existenta unei planete depinde de o parte a corpului tau?

Un comentariu:

Anonim spunea...

si nu doar femeile ajung la dezumanizare. Dar pentru ca ti-ai propus articolul pe acesta tema - cum gandesc femeile? - fie. ;))
Un "subiect" complicat, deci la fel de complicat este sa ajungi la o concluzie.. sau mai bine zis, la o singura concluzie. Eu recomand doar atat: cand vreti sa observati mai mult decat arata o persoana, fiti atenti la detalii mici. Veti intelege lucruri mari .:) puteti sa luati si-n gluma aceasta sugestie a mea, dupa plac. :P