sâmbătă, 4 iulie 2009

Te-ai schimbat....

Melodia asta mi se potriveste ca o manusa, nu...nu eu m-am schimbat.Sunt sigur e drept, ca m-am schimbat precum toti oamenii se schimba intr-un fel o data cu anotmpurile.
Dar ea, s-a schimbat asa de mult de cand n-am mai vazut-o, schimbarea de look stiu sigur ca e in ton cu schimbarea unor perceptii psihice, cu schimbarea unor atitudini fata de oamenii care o inconjoara.Ce e mai grav este ca fata e mine numai are nicio atitudine, ii sunt absolut indiferent, ii sunt mai mult de atat, sunt INEXISTENT.
Oamenii sunt atat de indiferenti cateodata, stiti si voi ca indiferenta doare mai mult decat 10 razboaie ale replicilor de cuvinte, doare mai tare decat orice jignire fizica si verbala.
Cat de mult am putut sa gresesc, de-abia acum imi dau seama cat de mult am pierdut, si o data cu ea am pierdut tot angrenajul care ma tinea in viata si ma facea sa zambesc.Si ea habar nu are, este singura persoana care n-ar citit blogul asta niciodata in viata ei, pentru ca nu citeste bloguri(nici eu nu citeam, dar ma amagesc), si mai ales pentru ca ar citit blogul unui fost frustrat, actual ofticat, permanent mincinos.....
Aurelian Andreescu a pierdut si el enorm ceva sau pe cineva, scena era blogul sau insa nu`si putea sustine performantele artistice fara un strop de extaz.Stropii s=au adunat si din pacate l-au innecat.
Ce pacat, probabil cea mai buna voce masculina pe care a avut-o vreodata acest popor.As cuteza cu nonsalanta chiar, sa-l asez langa o sumedenie de alti maestrii emeriti ai muzicii romanesti si internationale:)

Niciun comentariu: