joi, 9 iulie 2009

Buna dimineata:)

Melodia este foarte, foarte cinica, dar pana la urma cred ca toti ne identificam la un moment dat cu ea.Pentru ca intradevar ruperea unei relatii de orice fel, presupune orientarea catre o alta noua.Asta evident dupa o perioada relativa pentru fiecare in parte.
Eu sincer nu cred ca m-am resimtit vreodata prea tare dupa ce am pus punct vreunei relatii, niciodata nu am avut nevoie de "o perioada de pauza".
E drept e poate foarte matur sa procedez asa, dar nu pot uita pe cineva, decat daca vad in fiecare zi pe altcineva, diferit, cu alte obiceiuri, alte prospectii de viata...
Cataodata ma gandesc ca niciodata n-am regretat nicio relatie nici ca inceput, nici ca sfarsit...de continut numai zic.Mi-a placut intotdeauna sa cred ca fiecare relatie este o oportunitate sa invat ceva, despre viata, despre oameni si mai cu seama despre mine.Dar ceea ce este cel mai important este ca niciodata n-am regretat nicio experienta fie ea buna sau rea, niciodata nu cred ca am sa fac chestia asta pentru ca sunt constient ca viata trece, o data cu ea oamenii si sentimentele lor fata de cei de langa ei.
Calatoria cu trenul vietii este cateodata atata de ciclica, atat de inefabila in drumul spre statiile ei incat nu mi-am putut da seama niciodata ce as avea de regretat la plecarea dintr-o statie:)

Niciun comentariu: