sâmbătă, 4 iulie 2009

Motive pentru a merge mai departe

....ca vantul din vama veche as putea spune.Nu, nu sunt adept de mers in Vama Veche spre a ma imbata pana numai stiu de mine, sa ma droghez pana scot aburi pe urechi.Dar imi place si Vama noua si cea Veche.
Tu, din cauza ta si a altor catorva chestii merg mai departe am luat deciazia de merge mai departe dinainte de a pierde concret ceea ce am avut.Am premeditat pierderea, am premeditat recuperararea:)
Si sunt asa de mandru de tine, pentru ca nu esti o replica a ceea ce a fost, esti o replica a ceea ce iubesc mai mult pe lumea asta.Si sunt asa de mandru de tine, si de mandru ca te cunosc si-mi dai atentie si pentru ca din cand in cand imi spui ca si tu tii la mine:)
Nu am sa ma gresesc in fata nimanui asa cum a fact-o in fata ei, dar cu siguranta am sa-mi mentin principiile, cel mai important insa e ca tin la tin enorm:)

Niciun comentariu: