miercuri, 27 mai 2009

Lamurirea

Pentru ca am promis ca am sa scriu continuarea blogului de azi-noapte, am sa ma tin de cuvant.Daca insa, persoana la care ma refer va citi blogul, se va prinde si va iesi un mare tambalu, cum imi plac situatiile limita, am sa ma risc.Sincer, nu cred ca a avut vreodata curiozitatea sa citeasca ce scriu eu aici.
Ideea este ca desi statusul meu este "busy" nu stiu ce m-a facut sa flirtez cu tipa in cauza, sau cel putin asta am crezut ca fac.De ce m-am exprimat facand referire la un "status"?Pentru ca de acolo a plecat toata povestea, nu cred ca daca nu vedeam faptul ca`si update-ase contul de yahoo, ceva mi-ar fi starnit curiozitatea de a afla statusul ei relational.Si pentru ca-mi plac situatiile astea in care trebuie sa ma prind de un anumit lucrur, fara ca cel in cauza sa`si dea seama, sau sa-si dea seama partial, m-am cam riscat.Si culmea, scria "single', evident ca am cam ramas :-o pentru ca am crezut ca e cuplata, devreme ce unele aspecte ma faceau sa cred asta cu toata siguranta.Va veti intreba care sunt aspectele pentru care credeam lucrul asta, evident ca tot aceleasi dupa care se dicteaza orice tip care crede ca o fata e cuplata, e usor;)
Si apoi declaratia, asa scre pe peste tot, dar de fapt am prieten:-@
Si parca ne "jucam", si parca scria single, si parca eram cuplat....a fost o adevarata tornada de idei in seara aia:P

Niciun comentariu: