sâmbătă, 18 iunie 2011

Facebook si oamenii....

Gasesc oameni (de cele mai multe ori la ore tarzii) cel putin...interesanti. Frumusetea e hazardata pentru-a fi declarata, cu toate ca-s dement si cred in ea. Un om frumos,este cat de cat unu' care reuseste cumva sa te miste, sa te faca sa simti ceva. Aspect fizic, inteligenta, prezenta, mimica, gesturi, etc.
Atitudinea unora de pe site-urile de socializare, ma inspaimanta: vad pustioaice de liceu care nu-si mai vad lungul nasului, postand cu fundu' lipit de camera foto, si oameni cel putin decenti care din principiu aleg prietenii dintr-o nisa mult mai restransa.
Persoana despre care vorbim a reusit, cel putin din punctul meu vedere sa aiba atitudine, sa aiba acel ceva care,chiar daca este in contradictoriu a reusit sa se impuna. Sa poti trece de bariera info-ului si sa aduci argumente plauzibile pentru a-ti argumenta parerea mi se pare EXTRAORDINAR. Va asigur ca de asta este capabil din ce in ce mai putina lume, fara sa vrem ne ametim intr-o betie de cuvinte. Eu am ramas ametit de pozele pline de stil, de atitudine ori gingasie, de franceza descrierii lor, de expresivitate, de ochii din spatele ochilor...
Voi..i-ati da add sau mesaje pe facebook?
Eu am facut ceva mai mult, nu astept decat....sa ma conving de ce-am scris!?

Un comentariu:

Roxana spunea...

Stiu ca stii, dar iti mai zic si eu:ai grija ca aparentele mai si inseala:p bafta!