marți, 20 aprilie 2010

Ce-as vrea?!

Nu cred ca cer prea mult de viata cand spun ca as vrea cam tot ceea ce vrea orice om normal, dar in plan sentimental lucrurile stau un pic altfel.
Sunt multi cei care vor sa se distreze si atat, sunt multi cei care vor o relatie serioasa si nu recunosc lucrul asta, si la fel mai sunt si cei care nu stiu ce vor...
Eu vreau o tipa care sa:
-fie inteligenta
-relativ frumoasa
-sa aiba un foarte dezvoltat simt al umorului macabru, nu ma intrebati dc
-sa aiba puterea de-a spune nu si da, hotarat, apasat cu accentul acolo unde trebuie
-sa fie independenta si-n acelasi timp afectiva fata de cei din jur
-sa poata sa discearna la ce film vrea sa mearga, in ce restaurant sa intre, cu ce fel de transport in comun sa mearga....da, e un lucru importamnt
-sa nu ma bata la cap atunci cand nu am chef sa fiu batut, dat sa o faca atunci cand trebuie
-sa lucreze pana tarziu la birou dupa care sa fie in stare si de altceva, doar e tanara, nu?:)))
-sa aiba o feminitate dusa pana sub limita pitzipongerismului
-sa fie asa cum vor toti o curva-n pat si-o doamna prin excelenta-n societate, in pat...nu cu oricine:D
-sa faca fitze si sa aiba toane, vreau un om care sa aiba opinii, pertinente desigur
-sa ma ia de mana ca pe un baiat nu ca pe un pusti...
Ar mai fi multe, da„ eu vreau, sunt un egoist, n-am sa dau nimic pentru toate astea

2 comentarii:

Scorţişoară spunea...

:)) Îmi place cum ai încheiat: „sunt un egoist, n-am sa dau nimic pentru toate astea”... Dacă va fi aşa cum o vrei tu, inteligentă şi cu puterea de a judeca, raţiona, discerne şi aprecia lucrurile la justa lor valoare, indubitabil va avea şi capacitatea de a-şi lua singurică ce vrea. Nu vei fi nevoit să oferi tu... :P

Rafael spunea...

sincer