luni, 11 ianuarie 2010

Mi-a dedicat

Sincer, nu-mi plac blogurile in care gasesc doar poze, nu-mi plac blogurile unde gasesc doar postari video de pe diferite site-uri, dar nu am cum sa va arat cateodata ceva.
Zilele trecute mi-a dedicat o melodie, sincer la prima auditie am crezut ca glumeste. Ma gandeam ca nu se potriveste deloc cu contextul, ma gandeam ca nu are nicio noima, ma gandeam ca-i place asa de mult incat mi-a zis ca mi-o dedica fara sa se potriveasca situatiei neaparat. Dar la o auditie mai atenta mi-am dat seama ca nu-i chiar asa, m-am regasit oarecum in personajul care actioneaza, care starneste sentimentele alea contradictorii.Melodia este, fara sa dau link, Beyonce-Broken-Gearted-Girl. Satiu ca este feminista, stiu ca pare fragila, exagerat de fragila, dar i se potriveste tinandu-ma de mana...
E un risc pe care si-l asuma, ca sa fii fericit trebuie sa te zbati stand pe loc, trebuie sa vorbesti zambind si atat, cine nu risca..nu joaca.Castigul vine la trasarea liniei finale.

3 comentarii:

Monica spunea...

ai scris frumos...imi place mult finalul...:)

La Rose Jaune spunea...

Asadar trebuie sa fim mereu atenti, mai ales la detalii... undeva un mesaj este pentru noi si ar fi pacat sa nu-l intelegem...

Mia Cinnamon spunea...

Eu cred ca nu poti iubi o persoana fara sa o urasti; daca nu o urasti (pentru un motiv semnificativ sau dimpotriva) inseamna ca celalat sentiment nu are intensitatea necesara pentru a fi considerat "iubire".

Iar daca reusesti sa starnesti astfel de sentimente contradictorii (si totusi perfect complementare) si ea este acolo "at the end of the day", asta e o dovada frumoasa, nu? Si mi se pare la fel de frumos sa ii arati ca intelegi asta, asa cum faci prin acest post.