marți, 5 ianuarie 2010

Ce vreau...

Nu vrea nimic mai mult cate mi se poate, nu mi se poate da decat totul...si nimic mai putin. Anul asta sper sa fie de capatai, e ca o punte pentru mine, ce trebuia sa vina, era inevitabil sa nu se intalmple asta.
Ce ma amuza este faptul ca o sa ma calauzeasca pe puntea asta cine ma asteptam mai putin, persoana pe care o credeam cea mai dezinteresata sub aspectul asta. Dar caile vietii sunt asa de surprinzatoare inca nu am sa mai vreau nimic, am sa cer mai mult decat sunt constient ca mi se poate da, dar exact atat cat merit.
Am sa dau mai mult, mult mai mult...promit:)

3 comentarii:

Ciocolatika spunea...

Stii cum se zice ...cu cat dai mai mult cu atat primesti mai mult , si sincer e foarte adevarat .

La Rose Jaune spunea...

Atunci sa fie un an bun si sa treci puntea catre fericire!

Marianita Cochiorca spunea...

Nu promite!Nu inainte de a nu stii ce ti se va cere.