duminică, 24 ianuarie 2010

Cine-mi poate da...


Peste cateva zile am sa ma renasc, dar nu asa ca pasarea Pheonix pentru ca inca nu am ars. E drept ca uneori pot scoate fum de nervi, e drept ca uneori sunt cu capul in nori, dar nu..inca nu am murit.
Sunt doua cifre adiacente puse intr-o compozitie antalgica, aliteranta
21
Cateva persoane or sa primeasca un mail, restul invitatiilor le voi face telefonic.As vrea sa concepeti asta ca pe o intrunire, ca pe o sedinta cum o-ti vrea, da` e cert ca o sa ne simtim bine:). Cel mai bun cadou ar fi sa cunosc oamenii pe care-i citesc, mi-ar placea sa le vad filele, sa ale intorc copertile.Dar asa, incet..stiu ca sunt fragile:)
Asteptati mail`ul, am sa scriu in el si`un numar de telefon la care sa faceti confirmarea prezentei.

8 comentarii:

julie spunea...

intineresti. :)

Marianita Cochiorca spunea...

Si daca stai in Strehaia, cum pot ajunge?

Ciocolatika spunea...

Agentule, e frumos printre nori :x

Inadorabila spunea...

... la multi ani ? ...

Anonim spunea...

Frumos. La multi ani.

RedRidingHood spunea...

la multi ani.

Marianita Cochiorca spunea...

Ce penibil!:))
In orice caz.. de ce nu a mai avut loc aceasta "reuniune"?

Domnişoara Cri spunea...

:)) sa tot cresti mare .
in 9 e si ziua mea :D