miercuri, 21 octombrie 2009

Cat am putut gresi

Mi-a spus toate astea...
Nu stiu ce pot sa-ti mai spun in mail-ul asta....ca sincer am ramas fara cuvinte.Nu poti sa stii cat de greu mi-a fost sa aud tot ce mi-ai spus.M-am simtit aiurea, chiar pustiita, si singura.Pt ca mia-m dat seama ca efortul meu in ceva nu se face simtit.Chiar m-a durut tot ce mi-ai spus..am simtit ca un pumnal ce-mi sfasie sifletul.Eu chiar tin f mult la voi ...iar de gandit la rece nu pot si mai ales pt prima data in viata mea nu pot sa fiu obiectiva in ceea ce ii priveste pe cei de langa mine.Nu stiu sincer ce imi ramane defacut si chiar nu stiu ce sa fac.Am o mare teama si frica ca am sa devin exact ceea ce nu vrea :::sa nu mai pot sa fiu sincera cu nimeni si sa nu ma pot desfasura curat fata de nimeni niciodata..Nu cred ca ai sa intelegi asta...pt ca mi-a fost mie sa o inteleg, dar e mult mai complicat decat poti percepe.De obicei ca sa explic un lucru imi ia zece pagini dar acum chiar nu stiu.Imi pare foarte rau ca am creeat impresia asta ca in anumite mom din viata mea va dau la o parte.Oricum sa trec peste asta o sa-mi fie foarte greu asa cum va este si voua , dar cred ca o sa fie un pic mai greu mie.....dar toate au un inceput si un sf...si poate asta e inceputul unei noi etape din viata mea....poate chiar am sa ma schimb dar nu stiu de ce dar o sa fie o schimbare radicala din toate punctele de vedere...nu o sa-mi fie usor si atitudinea noua o sa fie fata de toata lumea.O sa-mi organizez viata extraordinar demult si de bine si o sa reusesc in tot ceea ce vreau...si imi propun.Au fost spuse multe lucruri care pt mine au o incarcatura greu de imaginat si d'aia am si spus ca nu ai vrea sa stii tot ce gandesc si in cate moduri imi gandesc propriile ganduri......e greu, e foarte greu dar macar mi-a deschis ochii si mi-a marit si orizontul in mult epuncte de vedere.Acum chiar ma simt captiva propriului suflet pt ca imi est esi mai greu sa vb de ale mele.Pt ca pana acum asta am incercat...sa lupt cu mine insumi ...impotriva propriilor sentimente si ganduri,....cautand cheia ca sa pot deschide gura si sa le spun.Dar acum cuvintele isi au locul undeva mult mai departe de aceasta discutie si situatie.nu astepta sa fiu aceeasi pt ca chiar nu am sa pot fi....sincer,,,...chiar nu mai pot fi...insa ai sa vezi lucru asta cu timpul...am crezut ca inebunesc l;a masa azi...si nu -ti poti inchipui cat am incercat sa ma abtin....nu m-am facut inteleasa si imi pare rau de asta...sunt duplicitara si viata mea mereg pe fagase multe si diferite toate odata pt a creea un intreg.Priieteni sunt persoane diferite si fac parte dintr-o familie diferita de cea contruita de mama si tata....dar formeaza o familie pe care o iubeste si ii esti devotat trup si suflet.....fiind departe de social, care te protejeaza si o ajuti atunci cand are nevoie de tine.Se pare ca nu ati inteles ca asta sunteti voi pt mine.O familie in care viata e privita curat si sincer si direct...in care suntem toti pt unu si unu pt toti....cred ca asta e tot ce am avut de spus

PS:sunt o pers curioasa si fascinata de tot ceea ce ma inconjoara, dar asta stiu numai eu ce insemnatate are acest lucru...Imi pare SINCER rau de situatia creeata

Niciun comentariu: