marți, 13 ianuarie 2009

Si daca e asa, de ce

O intrebare simpla: De cata ori vi s-a intamplat sa va intrebati "de ce?".
Cred ca e intrebarea cu cel mai mare rating n zilele noastre, poate si cea ma inteligenta.Daca stau sa ma gandesc asa un pic, am impresia ca intrebarea asta a facut posibila descoperirea multor lucruri.Dar cati dintre noi se intreaba "de ce?" cu adevarata idee de a afla ceva pentru intreaga omenire, pentru a-l publica, pentru a descoperi un lucru interesant?Nu, de cele mai multe ori ne intrebam "de ce?" doar n scop personal, pentru a afla o chestie pe care urmeaza sa o procesam subiectiv, de prea putine ori obiectiv.
Ei bine, eu ma intrebam acum cateva secunde "De ce sa-mi fac un blog?".
Si uite si raspunsul, probabil aici se afla o adevarata comunitate care urmeaza sa-l citeasca, sa-si spuna parerea despre el, cat de jalnic si fara sare si piper e, cat de plastic si "rigid" e, cum mi l-ar lauda o cunostinta "virtuala".Notiunea asta de a scrie ceva si de afla ceea ce cred ceilalti despre ce ai scris e veche de cand lumea, e drept, asta e un mod de a publica simplu, ieftin si fara prea mari batai de cap.Castigurile sunt doar de partea mea, cel care-l scriu, daca si cei care citesc ceva...nu-mi ramane sa ma bucur.De ce sa ma bucur?E un lucru probabil bine facut, la obiect, fara sa bat campii, prea mult( Doamne, cat de mult imi place sa bat campii).Asa ca un blog nu e o modalitate de a intalni dragostea pe net, este o modalitate de a-ti exprima dragostea sau ura despre lucruri palpabile.Am impresia ca e mai expresiv decat 200 de poze pe hi5, mai graitor decat vocea cuiva inregistrata cu o camera web...Este pur si simplu exprimare libera..asa ca hai fratilor sa ne exprimam, sa ne bagam, sa ne scoatem...si poate sa mai si fim folositori nii pentru ceilalti cu aberatiile de aici.

Niciun comentariu: