marți, 3 ianuarie 2012

Education for life

Inca un an, penultimul de copilarie:) Eu am deosebitul noroc, eu si cu ai mei colegi sa fim copii mai mult timp decat altii. Exceptandu-i pe cei de la tatru care mi se par ca raman mereu asa, se maturizeaza pe alte falii. Nu stiu inca daca am sa realizez tot ce mi-am propus, nu mi-am facut niciodata liste cu "to do', nu i-am scris niciodata lui Mos Craciun. Nu pentru ca n-as crede in toate lucrurile astea marunte si de detaliu, care fac ansamblul vietii mai bun, ci pur si simplu pentru ca n-am simtit. Am luat lucrurile ca atare, au fost unii si mai ales unele care m-au facut sa cred in planuri. Dar eu nu...eu imi planific sa traiesc asa cum vreau s-o fac, asa cum simt. Asa ca entru anul asta, aer in plamani, catalidaze cat mai intense, cu toate ca " viata nu se cuantifica prin numarul de respiratii, ci prin momentele care-ti taie rasuflarea':)

Niciun comentariu: