marți, 25 octombrie 2011

neurochirurgie

Cum poate oare o frmatiune anatomica sa functioneze mai bine fara o buna parte constitutiva? Probabil este exact la fel ca atunci cand functionam mai bine fara unii omanei pe langa noi, va veti intreba poate daca unii oameni pot constitui parti anatomo-functionale-parte din noi. Sunt pe cale sa inchei relatiile de interdependenta cu un om valoros, cu un om care nu are nimic mai bun de oferit decat o inteligenta nativa extraordinara dublata de studiul a 2 facultati, ultima concretizata cu un master si doctorat.
Dar totusi, pe langa toate acestea am impresia ca ceva nu ne mai leaga, ca discutiile searbede de alta data, ce se preschimbau intr-o filozofie frumoasa si a-aberata acum nu pot pot face transhumanta asta. In neurochirurgie si in aria chirurgicala in generala ceva trabuie ectomizat (taiat) in momentul in care nu mai functioneaza si astfel face mai mult rau decat bine organului/sistemului din care face parte. Ma gandesc ca nimeni si nimic nu-mi poate demosntra ca functia mea de gandire neurologica se mai poate lega de cea cardiaca astfel inca sa nu intru in sala de operatie si sa fac pesudolobotomia asta craniana.
Nu, pe ea n-o caracterizeaza doar inteligenta, pe ea o caracterizeaza un suflet macinat de psihoze, nevroze, stari de ascecitate datorate unor oameni de nimic care s-au perindat cu bocancii prin sufletul ei. Vine iarna, eu cred ca mi-am incalcat de mult bocancii cand vine vorba de ea si numai vreau s-o folosesc ca drept pres de la intrare, poate doar ca unul de la iesire...

Niciun comentariu: