luni, 16 mai 2011

in search of a job

Am nevoie de-un loc de munca, la vremuri grele, decizii intelepte... Exista, cred in viata fiecaruia, un moment cand vrea sa se detaseze de ceilalti. Detasarea financiara atrage dupa sine si celelalte tipuri din categoria acestei stari de fapt. Cine este interesat inspre a-i trimite un CV ma poata gasi pe myjob, facebook, hi5, linkedin, si cu siguranta la 0730-52-67-72.

Un comentariu:

Lorelei spunea...

Sufletul meu e greu ca şi crengile cireşului tău; o iarnă întreagă acoperit de ninsori, singur ca ciorile negre şi corbii şi mai negrii. Dar sufletul meu, o iarnă întreagă a fost alb, şi în el te aşteaptă cireşele, primăvara cireşelor mele...


Multumesc frumos pentru tot ceea ce mi-ai scris, Becks!:)
Dar sa stii ca .."anii mei tineri au sunat a cantec, dar am trecut pe langa ei cu dragostea de mana, si am ramas cu mana-ntinsa ca a regelui Lear"....cam asa ma simt...daca m-ai iubi...mie mi-ar fi frica sa nu fi uitat cum e sa iubesti.

Luli.