luni, 5 iulie 2010

Niciodata

Pentru ca in ultima vreme vremea a fost capricioasa, pentru ca incep sa ma doara din ce in ce mai multe, pentru ca m-am saturat de toti si toate...
Am sa plec:)Am sa va salut din mers, pe voi toti cei imfatuati, fitzosi, plini de fumuri, pe fetitele lu` taticu...
Sunteti/em atat de ipocriti incat nu ne mai recunoastem, suntem atat de fraieri incat am pierdut esenta pentru care am luptat atat. Mare lucru pentru un om sa-si pastreze obiectivele, calitatile, defectele, principiile, crezurile...
Mi-e din ce in ce mai greu sa respir aerul asta, mi-e din ce in ce mai greu sa cred in voi, pentru ca m-ati dezumanizat. N-am putut niciodata sa fac in asa fel incat sa ma adaptez, problema este mai mine, nu la voi.
Si-am vorbit in seara aia de toti si toate, simteam cum un cutit mi se rasfrangea in piept si-acum la final nici macar n-am simtit ca am vorbit cu cea din cauza careia sunt ceea ce-am fost, si-am ajuns sa numai fiu ceea ce-am vrut.
Cu toate astea...am sa plec.

2 comentarii:

julie spunea...

si incotro te indrepti tinere calator?

Magda spunea...

Hai la mare :)